Informacja o zajętości widma w paśmie: 5.,9 GHz
Plan aranżacji kanału: 5.9A1
Numer GUS gminy: *306401:
Data wygenerowania raportu: 17.01.2023
Powyższe zestawienie ma charakter wyłącznie informacyjny.
Kanał | Odległość | Stan | Plan | Kanał zak. | Decyzja UKE | R/S | Stacja | Obszar | Promień [km] | Operator |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
31 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 31 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
31 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 31 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
32 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 32 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
32 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 32 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
32 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 32 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
33 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 33 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
33 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 33 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
33 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 33 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
34 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 34 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
34 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 34 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
35 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 35 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
35 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 35 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
35 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 35 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
36 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 36 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
36 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 36 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
36 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 36 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
37 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 37 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
37 | 0 | niedostępny | 5.9A1 | 37 | 514.30.2020.4 | R | Suchy Las | Suchy Las | 7 | Landtech Sp. z o.o. |
37 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 37 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
38 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 38 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
38 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 38 | 514.20.2020.4 | R | Poznań | Poznań | 11 | Landtech Sp. z o.o. |
39 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
40 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
41 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
42 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
43 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
44 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
45 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
46 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
47 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
48 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
49 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
50 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
51 | 33 | dostępny | 5.9A1 | 51 | 5101-7390/16(2) | S | Pyzdry, Kościuszki 10 | Pyzdry | 15 | Multimedia Polska S.A. |
52 | 33 | dostępny | 5.9A1 | 52 | 5101-7390/16(2) | S | Pyzdry, Kościuszki 10 | Pyzdry | 15 | Multimedia Polska S.A. |
53 | 33 | dostępny | 5.9A1 | 53 | 5101-7390/16(2) | S | Pyzdry, Kościuszki 10 | Pyzdry | 15 | Multimedia Polska S.A. |
54 | 33 | dostępny | 5.9A1 | 54 | 5101-7390/16(2) | S | Pyzdry, Kościuszki 10 | Pyzdry | 15 | Multimedia Polska S.A. |
55 | 33 | dostępny | 5.9A1 | 55 | 5101-7390/16(2) | S | Pyzdry, Kościuszki 10 | Pyzdry | 15 | Multimedia Polska S.A. |
Kanał - numer kanału
Odległość - odległość od najbliższego obszaru gdzie wykorzystywany jest ten sam kanał
poniżej 30km - brak możliwości przydziału kanału z powodu zakłóceń
powyżej 30km - możliwości przydziału kanału
Plan - aranżacja kanału
stan - możliwość przydzielenia kanału
Kanał zak. - numer kanału
Decyzja UKE - numer pozwolenia lub rezerwacji częstotliwoś ci najbliższej stacji
R/S - typ decyzji: Rezerwacja / Stacja / Lin-Rad - działająca na podstawie pozwolenia
Stacja - nazwa stacji
Obszar - obszar rezerwacji
Promień [km] - promień obszaru rezerwacji lub promień zasięgu stacji
Operator - nazwa podmiotu dla którego została wydana decyzja UKE
----------------------------------------------------------
Czas obliczń w sekundach: 36.91
Wykorzystano tablicę odległości pomiędzy gminami z pliku ODL_GMIN.BIN